محل تبلیغات شما
سیلان ذهن
مرحله عمیقی ازکنکاش یاآشفتگی روانی است که مواردی ازقبیل خیال بافی وپردازی.دیوانگی.توهم. وحتی مرگ رادربرمی گیرد دراین حالت عامل مهارکننده ای برای شخصیت نیست
پیرنگ .الگوی منسجم وهمبسته ای است که ازجایی آغازمی شودوبه جایی ختم میشودومیان این دونقطه حوادثی رخ می دهد بایکدیگررابطه علت ومعلولی دارند.به دلیل تاکیدبرچرایی حوادث پیرنگ باخلاصه داستان تفاوت دارد

پیرنگ بسته.ازکیفیتی پیچیده وتودرتووخصوصیت فنی نیرومندبرخوردارباشدنظم چیده شده وطراحی شده ی حوادث برنظم طبیعی آن بچربد.این درداستان های اسرارآمیز ونتیجه گیری قطعی دارد.




پیرنگ باز .نظم طبیعی حوادث برنظم ساختگی وقراردادی آن غلبه داردوگره گشایی نداردسازنده درام سعی می کندزندگی عینی وملموس وبی طرفآنه جلوه کند


دزون مایه .کوچکترین واحداندیشه گی هراثردراماتیک است که بیش ازیک کلمه یاعبارت نبوده ودرون مایه شمارمعدودی درتاریخ ادبیات نمایشی وجوذدارد



درون مایه درمکبث .جاه طلبی توام باشقاوت باعث بروز تباهی است.


درون مایه عصاره ی اندیشه ی اثرهست



موضوع درمکبث.مکبث باجاه طلبی توام باشقاوت باعث تباهی خویش واظمحلال خانواده اش ونزدیکانش میشود



موضوع شامل .شخصیت محوری بعلاوه درونمایه بعلاوه کشمکش وبعلاوه نتیجه هست


ایوب آقاخانی

اصول درام نویسی برای رادیو

شروع .میان.پایان .بن بست هادرفیلمنامه(داستان ویارمان)

اخباردرموردفعالیت ها

ساخت فیلم ویابرنامه مستند

مایه ,حوادث ,ی ,پیرنگ ,باشقاوت ,باعث ,است که ,باشقاوت باعث ,توام باشقاوت ,حوادث برنظم ,درون مایه

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مهندسی مكانیك gietechbirthmo tumbpadeaba وبلاگ نمایندگی چالوس بزم ادبیات شرکت صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز پایگاه اینترنتی فدیشه ایها neufasveyter qudridili کــد هــا و سفــارشــاتــ قصــر سایــہ